12.11.2010.

Oralno zadovoljavanje

Mi smo šetnju u spavaću sobu i odjednom, bez upozorenja da me pin na zid! Ti ljubi me strasno, a ja željno odgovoriti! Mi zaustaviti, ti uzmi me za ruku i vodi me do kreveta, od vas poljubi me nježno dok polako poništiti gumbe na moju bluzu, nakon poništenog ti pehar moje grudi u vašim rukama, a vi grickati na mom dnu usne! Možete ukloniti moj bluze i poništiti moj grudnjak, ti me leći na krevet i legne pored mene! Obraćam pogled na vas i mršav i poljubi me, što premjestiti svoje poljupce dolje na moj vrat, a zatim na grudima, ti zafrkavati svoje bradavice sa svojim jezikom radi brzo i sporo, ja mogu osjetiti sebe uzimajući vlažnija i vlažnija i treba da se osjećaju vaše tvrdoće meni je uzimajući više i više nepodnošljiv! Osjećam prste tobogan niz moje tijelo i vješto poništiti moje traperice, u slip ruke u moje hlače i klizanje prstima gore i dolje prorezati mojih maca! Možete osjećati kako mokri sam kroz materijal od moje gaćice! Ja jaukati na dojam prste, sluh ovo ti osmijeh, onda srušiti moje hlače i gaćice, sve u jednom brzom pokretu! Sada klečeći na mojim nogama vam podići noge gore i polako poljubac niz moje noge i polako kretati moju nogu, jednom kad dođete u moje unutarnje strane bedara moje disanje skraćuje i ubrzava, te poljubim moja maca usne me zadirkivanje, možete slajd jezik i dolje moj razrez, zaustavljanje na vrhu moje klitoris mi dosadan sa svojim jezikom! Možete premjestiti svoje ruke gore i umetnite prste u mene, ti vješto raditi moj g-spot i lizati moj klitoris. Ja mogu osjećati početke orgazam počinje uspostavljati u meni, reći da ne prestanete nositi na rade svoj jezik dobivanje brže i brže na moj klitoris! 
Dopisivanje
Jaukati bježi moje usne i ja držanje plahte, valovi orgazma počinju parati kroz moje tijelo, ja stavio na ruku na glavu prisiljavajući vas u mene kao što sam tresti kao orgazam me hitova, sam vrisak kao što sam sperma
u svoja usta! Ležim iscrpljen kao što kretati lagati pored mene, ja sam osmijeh na vas i nagnuti preko šaputati u uho!
Muvanje
Devojke za intimno druzenje"To je tvoj red"

Dopisivanje


Ja vas izvukao na vrhu mi te ljubio kao što sam omotati nogama oko struka! Stavio sam ruke gore stražnji dio košulje lagano grebanje po leđima dok mi ljubljenje dobiva sve više tvrtki i više strastveni! Možete odgovoriti s velikim zadovoljstvom, ja skoro mogu čitati misli prosio da bi saznali što će se dogoditi sljedeći! Ja slajd moje ruke okolo na svoj front, osjećaj vaš želudac, klizna moje ruke do prsa, ostavljajući prste raditi na vlastitim oni trag vaše bradavice, te zadirkivanje, možete štipanje! Ja ukloniti vrhu i reći vam da legnu, ja nadviti i ti poljubim, ja premjestiti dolje na svoj bradavice i da ih lizati, ja premjestiti i poništiti vaše traperice, ja mogu osjetiti koliko teško vam se kroz hlače, koji žele da vas pustiti iz svog zatvora sam srušiti svoj boksera i traperice u jednom brzom pokretu!  Klinke domace
Devojke za intimno druzenje

SMS Dopisivanje


Vidjevši koliko teško vam se sam početak da se osjećaju uzbuđeni o tome kako će to osjetiti i okus u mojim ustima! Ne želeći roniti ravno u lažem natrag dolje do vas i uzeti svoje tvrdoće u moje ruke polako kreće gore i dolje Muvanje Vaš vratilo, nakon nekoliko minuta sam stegnuti moje držanje kreće brže! I odjednom se zaustavi i gledajući vaš precum blistavim na glavi sam mršav dolje i lizati off! Stavljanje vašeg član u usta sam zafrkavati vrha s mojim jezikom i nježnim sisa, ja premjestiti moj Muvanje
 Dopisivanje
usta dolje tvoj vratilo pazeći sam se na okus svih vas, osjećam vas početi kretati sa mnom, stavljanje ruku na moju glavu tangling prste u moju kosu, ja prestati i ne stavim svoj prst u usta, uzimajući ga lijepo i mokro, ja doći okolo i polako i nježno umetnite ga u guzicu, ja polako prst u guzicu, ja ubrzati moj pokreta, sisa na vas malo teže! Ja mogu čuti svoje disanje, ubrzat ćete i malo gasps pobjeći od vas kao i vaše zadovoljstvo  Klinke domacepočinju da se više, osjećam da otvrdne, te stenjati glasno kao što sperma, ne želeći gubiti kap gutam sve! Muvanje

SEX Dopisivanje


Mi stoje licem u lice ispred kreveta i gledam u njegove oči. Devojke za intimno druzenje

"Želim te, želim da se osjećaju sve vas u usta" Ja sam mu reći u mom sparan glas.
Klinke domace
Uz osjećaj hitnosti on mi kaže: "Vi ne znate kako je loše što mi treba ovo dijete."Muvanje
Naše usne susret u očajničkoj duboko poljubac. Ruke groping sve više kao i mi grozničavo otrgnuti svaki drugi odjeću dok su u hrpi na podu. Ja završiti prste moje lijeve ruke oko njegova vrata i kao moja desna ruka potezima njegov uzgoj penis.  

Sajtovi za dopisivanje


On me baca dolje na krevet i hrvanje početka utakmice.Dopisivanje
On je na vrhu mi je brušenje svoje zdjelice u moje držanje moj ručni zglob prema dolje dok sam blagdan njegova seksi vrat lizanje i griženje. Ja pomak moju težinu te ga odvaliti od mene pa smo rame uz rame. On nije očekivala ovo.Devojke za intimno druzenje
"Frisky malo drolja zar ne", kaže on kao moj obraz ubode, a ja neka se malo zavijati iz šamar on je samo mi je dao. Muvanje

To mi postavlja na vatru, a ja ću ga uzeti sada. Ja gristi svoje bradavice tvrde i napada svoje seksi prsa sa svojim rukama i usnama.
Klinke domace

Gledajući se u njega pitam: "Recite mi ono što želite?"
Dopisivanje
"Moj veliki hard penis niz grlo moje prljave malo drolja", on režanje i ja ići dolje na njega kao profesionalac.Devojke za intimno druzenje
Volim kad on govori prljave za mene i poziva me nepristojan imena i čini mi se trebaju klanjati njegov penis kao što je to zaslužuje. Želim to osjetiti u cijelom moje lice i na usta. Prvo sam pokopati svoje lice u svojim glatkim loptice i lizanje trčanje moj jezik sve više njih onda ih nježno sisanje u moje vruće usta kao što sam moždani udar koji lijepe hard penis. To je izgleda tako ukusna s velike okrugle glave oozing unaprijed sperma već. Moram okus ga tako da sam pokrenuti moje jezikom gore leđa vratila na vrh glave onda hvatalo vratila sam utrljati prije sperma pokrivene glave sve nad mojim usnama liže svoju sokova kao i njegov jauk odobravanja dobili glasnije. Muvanje

Poruke za muvanje


Klinke domace
Ja torbicu moje usne da uskoj ulaz za svoje čelične šipke probiti. Kao što je mojim usnama dodir savjet osjećam ruke na moju glavu. Muvanje Njegov hips mužjak i rukama gurati glavu dolje tvrdo impaling moje vruće mokro usta sa svojim hard rock pijetao što mi je stenjati u slast. On je u bjesnilo jebeni moje lice kao tvrdo kao on može, a ja sam ga voljeti toliko. Želim mu da mi da koristite međutim on voli. Ja sam svoj osobni kurva. Devojke za intimno druzenje
Klinke domace
On nikada ne daje svoju prianjanje na glavu sa svojim prstima zaplete u moju dugu plavu kosu kao i on koristi usta za svoje malo zajebavati rupa. Milujem i masaža mu jaja i sisati kao lud dok je thrusts njegov hard penis u i iz mojih usta. Svaki udarac tako duboko on je udaranje leđa moje grlo kao što sam vrtlog moj jezik u cijeloj ukusna penis. Ja gurnuti dolje još je teže moj nos u njegov trbuh duboko throating sve na putu.Dopisivanje
Idući od njegove loptice na njegovu zbijeno magarca djevica sam početi igrati sa svojim neistražen teritorij. Njegov oplakivanje dobiva glasnije, a on releases njegov stisak moje glave. Sam pogled u njegovim očima i vidjeti divlje strast gori u njima. Muvanje Dok stroking njegov vratila sam zadirkivati da je velika glava flicking vrh moj jezik u svojoj prorez kao što sam nježno umetnite jedan lubed prst u njegov zbijeno magarca stiskanje. Ja se lako pronaći svoj prostate već natečen i lupanje i njegova masaža posebno mjesto što ga pustiti duboko uzdiše. Klinke domaceDevojke za intimno druzenje

Pusenje


Sa svojim seksi zbijeno magarca pulsiranje i cumming na moj prst sam ići nakon što je njegov penis i loptice grčevito dajući im sve što moje ruke i usta imaju za ponuditi. Soba je ispunjen sa zvukovima sirovog seksa, otežano disanje uz stenje od escastcy. Osjećam njegove ruke na moju glavu i opet nasilnim zabadanje u moja usta počinje kao što sam jebati svoju djevicu magarca tako lijepo. Muvanje Osjećam svoje tijelo ukrutiti i njegov penis je trzanje u grlu. On gura mi usta dolje na njegov veliki penis teško i duboko kao da će otići i šalje ogromne eksplozije od vruća sperma niz moje grlo i punjenje mojih usta. Grč grč nakon njegova seksi magarac cumming na moj prst i njegov penis odlaganje opterećenje nakon opterećenja u mojim ustima.Dopisivanje Muvanje
Volim njegov sladak sperma i sisati svaka kap mužnje njegov penis u usta dok mu jaja cijeđenje suhe. Kao i njegov orgazam jenjava sam uživati u poslije sjaj Klinke domace I znajući samo sam ga dao njegov najveći, najjači orgazam ikad. On je proveo i potpuno opušteno sada pa sam puzati u krevet i držati i poljubi moje seksi vruće čovjek koji cijeni sve što je on samo mi je dao.
Dopisivanje
Devojke za intimno druzenje

Нема коментара:

Постави коментар