09.11.2010.

Klub za odrasle

Fantazija svakog mladog muskarca je da pojebe stariju zenu.
Bilo je vruće, sparno popodne, najmanje 100 stupnjeva, ovdje u Phoenix i nema naznaka bilo da se ohladi prije budući da je prošlog tjedna u kolovozu. Obično je to monsunske sezone u Arizoni, ali većina od te djelatnosti bio je na jug, dolje Tucson-način. Phoenix ima samo godišnja količina oborina od oko pola tuceta inča tako da nije bilo puno prilika za reljef iz mjehura topline. Eddie je bio u svojoj sobi počinju paket za povratak na faksu i razmišljanja o Patty, njegova sadašnja plamen.
Ona je lijevo za školu prije nekoliko dana pa je bio na labav završava i pitali kako je bio idući u čekati do Božića vremena prije nego što je dobio ju opet vidjeti. On je pustio da mu um lutaju i izdvajali gore mentalnu sliku o njoj tanko tijelo s njegovim samo pravo tits. Nebeski miris iz nje svježa, mlada maca. Mogao ga gotovo miris. U stvari, on je počeo malo hardon i znao da će morati trzati se off uskoro.
Licni kontakti

Licni kontakti

Licni kontakti
On je bio samo oko za glavu u toalet za neke je potrebno mnogo olakšanje kada je telefon zazvonio. On je pokupila i reče: "Halo?"
"Eddie? To je gospođa Hastings. "Bila je Patty majke. Eddie je srce preskočena tuku kad je čuo njezine seksi, sparan glas. Ona je razlog što je prvotno privuklo Patty.
On je u kupovinu na lokalnoj tržnici, kada je ugledao gospođu Hastings i njezine kćeri. Ali, to je tijelo na gospođa Hastings koji je uhvaćen oka svoga. On je mislio da je ona najpoželjnijih žena koju je ikada vidio. Od teče smeđa kosa koja je pokrivala joj ramena, do pune, oble dojke koji je izgledao da se D šalice, trim struk i magarca za umrijeti. Ona je imala sve, a on ga je htio. Dakle, on je odlučio da se susret i datum kćer u nadi uzimajući u blizini svoje majke. U stvari, često dok je bio jebeni Patty, on je sanjao svoju majku. Mladić je bio opsjednut sa starijim ženama, od toga nije bilo sumnje.
Licni kontakti

"Oh, hi, gđa H."
"Eddie, ja stvarno trebam vašu pomoć i znam da su uzimajući spremni toleave za školu i sve, ali ja sam učinio nešto strašno glupo."
"Što mogu učiniti kako pomoći? 
Upoznavanje sa zenama
Licni kontakti
"Pa, nekako, ja sam pao moj zaručnički prsten niz slivnik sudopera i Hank će me ubiti ako sam ga izgubio."
Razmišljajući brzo, Eddie je rekao: "Sada ne pokrenuti bilo vode, siguran sam da mogu dobiti iz zamke ispod sudopera. Ja ću biti više u pola sata, u redu? "
Licni kontakti

"Oh, hvala vam, dragi dječak, od vas će biti život saver. Usput, njegove tako zvjerski vruće, ponijeti kupaće gaćice i možemo okupati nakon što su učinili. "
Eddie je um ran divlje. Gospođa H u kupaći kostim. Wow, sada on će doći da vidi sve svoje, u neposrednoj blizini gore. Njegove hlače izbočen s obnovljenom hardon da će morati izgubiti prije nego što je dobio ima.
"Hoće li to, možete vidjeti u malo." Eddie objesio i otrčao u svoju sobu za svoj kupaći kostim, odabir bijele Speedo koji su pokazali off njegov istaknuti prepone do najveće. On je pao na sans Jock remen, a onda izvukao na kratke hlače preko njega. On je otišao u garažu i skupiti alata on je mislio da će trebati i uskočio u njegov automobil i napravio pjesme za Hastings kuće.
Upoznavanje sa zenama Licni kontakti
Oh shit, pomislio je, njegove subotu, muž je dužan da se doma. Oh lakat, barem mogu sanjati.
Ali, kada je stigao je primijetio samo njezin automobil bio u garaži i na otvorenom njegova nada skočio iznova. Možda, samo možda, sada igrati cool lažan, a vi svibanj doći do ... ....
On je pozvonio na zvono i mogla čuti Sandy Hastings dobacivati "Eddie, je da? Hajde u, ja sam u kuhinji cijeđenje moje ruke nad mojim glupa pogreška. "
Licni kontakti

Eddie hodio u i tamo je ona, odjevena u kratke hlače i ular vrhu koja je prikrivala većina njezinih darežljiv par tits. Sranje, on je mislio, nema kožu show ovdje. Oh well, to je bio divlji magarac ideja anyway. "Ja sam prilično siguran da će biti u zamku, samo dajte mi velikoj tavi uhvatiti sve što teče iz kad sam ga skinuti kapu."
On je otvorio ormar ispod sudopera, je dobio na leđima, i sam skliznula ispod sudopera. Gospođa H je rekao: "Što mogu učiniti kako pomoći
"Samo ruka me tavi, to će samo potrajati oko pet minuta."
Ona je skliznula tavi s njim i on odvije prsten dolikuje drži U obliku zamka i bio je odmah pokrivena u prljave vode i svih sots od neugodne stvari. Ali on je čuo jasno izražena "zveketati" kao prsten pao u posudu. "Got it", rekao je i ribarili prsten od sluzi i uručio joj.
Licni kontakti

Upoznavanje sa zenama


"Oh, hvala, hvala, hvala," rekla gushed. Ne mogu ti reći što to znači za mene. Sada, to će biti naša mala tajna, OK? "Upoznavanje sa zenama
"Fine po meni gospođa H, ali gdje je Patty je otac?"
"Oh, on je ostavio na dva izlet ribolov i neće se vratiti do sutra navečer. Pa to je razlog zašto sam bio tako ljut. Morao sam ga pronaći prije nego je došao kući, ili je on samo biti bijesan. Sada dolaze iz pod tamo i omogućuje vam pospremiti. Vi ste nered. "
"Da, bilo je prilično neugodne stvari u sudoper zamku. No, njegova sve vratiti zajedno sada i imate svoj prsten natrag. "
"Moja si nered, zašto ne uzeti tuš u bazenu kući i očistiti, a ja ću dobiti moj plivati odijelo i ispuniti vas u bazen."
"OK"
Eddie je otišao na bazen i brzo kući obasuo. On je pao na svoju Speedo i neka ga objesiti nešto niža od normalne. Ovo je stvarno uključen Patty kao njegova prsa kosu istaknuo prema dolje, prošlost mu pupak i čini se da pokazuje pravo na njegove prepone. On nikada nije uspio uhvatiti okom svaku ženu bio je bliz
Obojica su ušli u bazen u isto vrijeme. Gospođa Hastings je bio u bijelom bikiniju koje su Eddie dah. Njezino savršeno formirane grudi su preko teče štedljiv vrhu i on joj reći joj maca bila obrijana jer joj je dno najkraćeg japanke.
Licni kontakti  Gledala Eddie i zviždali, "fijuk, Patty je rekao da ste bili veliki koma, a ti sigurno dragi dječak." Licni kontakti
"Pa gospođa H ste prilično Awesome potrazi your self", bio je njegov odgovor. Dvije stajao, promatrajući jedni druge pitajući se što će se dogoditi sljedeći.
 
"Imam ispovijed, Eddie."
Upoznavanje sa zenama

Oh, oh, ovdje je riječ, mislio je, "ne možemo učiniti" četka-off. "Što je to gospođa H?"
"Ove tits zapravo nisu originali. Moj muž je sjenica čovjek i imao sam dobar set, ali on je htio još pa mi je kupio ove za moj 35 rođendan. "
"Pa, ja bih rekao vam je dao savršen dar. Oni su veličanstvene. "I hrabro, dodao je," JA pravedan priželjkivanje ja mogao vidjeti sve njih. "
Ona ga je pogledao i počeo hodati prema njemu. Njegov puls oživi i njegov penis je bio hard rock. On nije bio svjestan da njegova krv-engorged glavi imao poked iz vrha njegove Speedo. Ona mu odgovori kako je stavljen joj ruku na njegovo glatko prepone, "Oh, sve dobre stvari u dogledno vrijeme, dragi dječak." On nije mogao vjerovati što je sluh i osjećaj da upravo je pucao kroz njegove loptice kao ona ih miluje. "Hmm," rekla je, "imate prilično paket ovdje ne možete", kako ga ona približi i skliznuo joj ruku prema dolje ispred svog kupaći kostim, priložite svoj rock hard penis u prstima.
Licni kontakti

Bio je hvata dah u ovom trenutku i samo zatvorio oči kao ona je počeo da se polako ga drkati. "Da li da se osjećaju dobro, Eddie? Vaš penis je toliko teško i ja mogu osjetiti tvoj pobijediti kroz njega. Biste li mi htjeli povući svoje penis out? "
Upoznavanje sa zenama

"O, da, molim te," gulped Eddie i ona mu izvukao Speedo dolje malo potpunosti izlažu svoje lupanje ubod. Ona je počela da se polagano milovati njegov hard probadanja kao da je mekan cvijet; trčanje prstima gore i dolje na njega, dok miluje i valjanje njegove loptice u ruci. On je počeo dahtati i znoj obilato kao što je znao da će odsvirati svoj teret pod njezinim službe.
"Da li se ovo sviđa Eddie, da li vi poput mene milovati tvoj hard penis?"
On je klimnuo, dumbly, ne može govoriti. "Želite li vidjeti moje grudi?"
"O, da," uspio je izaći kao što je osjetio njegov lopte početi ugovora i pre-cum tekla s kraja na njegov penis.
Ona je dosegla iza nje i izvukao niz drži vrh štedljiv i oslobodili joj tits prekrasna. On nije mogao uzeti oči od njih. Oni su bili savršeni. Oni su stajali ravno, bez ulegnuće god i bradavice su otvrdne na velike veličine šljunka. Znala je da o tako sperma postavljen njegov penis između joj tits i da ih zatvorene oko njega, baš kao što je došao.

Klub za odrasle


"O Bože, oh, oh, ja sam cumming, oh, ja sam tako žao, Oh, ona se osjeća tako dobra!
Njegova vruća sperma špricati na grudima i vratu, a neki ju je pronašao lice. Ona je nastavila da trzati ga off s njom tits uzimajući sve cum od njega i na nju. On je o gužvati na koljena kada je ona stajala i održava ga gore desno. "Oh, Eddie, učinio da se osjećate dobro? Ne bi li me željeli učiniti nešto više za vas? "
"On je pogledao u oči i nije mogao odoljeti, pa ju je poljubio, usta zaključana u zagrljaju kao svoje jezike probed jedni druge. Njegove ruke na oba grudima ih gnječenje, štipanje joj bradavice tako da ona stenjali duboko u svom grlu. Ruke tražio njegov penis i loptice, a ona ga je pronašao da se još uvijek pomalo teško pa je razbio poljubac i pao na koljena i odveo ga u usta njezina. Okus njegovo sjeme je kao nektar u njoj kao što je uvijek sisao njezin suprug off i progutala njegova sperma
Licni kontakti . Eddie je sperma bila nešto slađi na nju.
Eddie stenjali u zanosu kao što je osjetio njezin jezik laving njegov penis i on je posegnuo za glavu na sebe gurnuti duboko dolje joj grlo. "Ne, ne radite to." Ona je rekla vuče njegov penis joj iz usta. "Ne mogu duboko grlo, ali mogu sisati vas suho."
"Ali", dodala je, "Let's skok u bazen i cool off za minutu. A, ja bih da se to suši cum off moj titties. "Ona izdvajali off joj bič izlažu joj lijepo obrija maca i golubica u vodu s Eddie odmah iza kao pas jurnjava kuja u toplinu. On je želio ništa više nego da uronite njegov penis u njezinu obrija pićka glatko.
Trebalo mu je samo dva snažnih udaraca joj sustići i završiti svoje ruke na nju lijepe tits od iza. On ju je izvukao na njega i njegov penis zaglavi između njezine noge u potrazi za ulaz je toliko željeni, ali ona se brzo izvukao iz njegove shvatiti i njega suočeni s nešto ljutiti pogled na njezinu licu.
"Hej veliki dečko, usporiti, nisam neki ismijavati koledž dobi ste se bave. Mi ćemo raditi stvari na moj tempo i mom smjeru. Jasno? "
Upoznavanje sa zenama
Non-plussed, on je kimnuo meekly. "Žao mi je gospođa HI pogodak JA je dobio malo odvodeći, gledajući vas gol i vi toliko žele." Upoznavanje sa zenama

Ona se nasmiješio i plivao prema njemu, rukama ga traže pod
Licni kontakti vodom. "To je u redu, Eddie, upravo smo ići malo sporije tako da možemo oboje uživate u iskustvu. Sada, omogućuje izaći iz bazena i prijeći na bazenu kuće. "Ona je sama podigla iz bazena i sjede na rubu bazena suočavanja kao Eddie treaded vode. Ona je mogla vidjeti izgled gladi u njegovim očima tako da ona polako širiti njezine noge, povjerivši joj blistav maca. Eddie doplivao do nje i širiti njezine noge dalje s rukama i feasted njegove oči na njoj vlažnim, sočan pička. Njezina stidnica je bio velik, kao što se očekuje od starije žene i njene usne su visi i nabrekle s njom vruće krvi. On je stavio nos blizu nje i udiše njen slatki, seksualne mošus.
Eddie nije gubio vrijeme i brzo počeo lizati na njezin klitoris i sisanje joj maca. On ju je izvukao na njega kako bi on mogao ispuniti svoje željan usta s njom cijeli stidnica. On je jeo gladno na nju usne i klitoris dok koristite svoj jezik kako bi istražili svoju ljubav kanala. Čak i nakon vode, ona je mirisala i kušati ukusna za njega. On je smješten dva prsta u njoj pizda kao što je sisanje halapljivo na to 
Upoznavanje sa zenama
"Hm, Boga koji je tako dobro, Eddie, nije moj Patty vas naučiti da jedu joj maca kao što je ovaj?"
"Ne", promrmljao je između udisaja kao što je nastavio svoju usmeni napad na nju.
"Pa dragi dječak, ti sigurno znaš kako jesti maca. Oh, da tako dobro! Da, sisati moja maca, to je pravo, oh, upravo tamo, staviti prste duboko i lizati moj klitoris. That's right, oh, da, pa dobro. Bit trebamo prestati i ići unutra. Njegova tako vruće ovdje, Oh, that's right, da, da, uhhh, oh, Bože! Ja sam cumming! VAM BRAT! Uhh, uh, oh, da, da, tako dobro, tako dobar. Njeno tijelo je lagano drhtati i on mogao kušati njezin tok u usta.
Upoznavanje sa zenama

Sex upoznavanje


Ona brzo oporavila i rekao: "U redu, idemo u bazen kuću gdje mu je cool i stvarno možemo uživati jedni druge." Ona izdvajali joj noge gore, stao i otišao na bazen kuća sa Eddie odmah iza ovdje kao dahtanje psa.
Dvojac je ušao u bazen s Eddie vuče na njegov
Licni kontakti penis da bi ga nabijač ravno. Gospođa Hastings okrenuo i pogledao ga i rekao: "Eddie draga, nema potrebe za to. Ja ću se vas hard rock kao ni u kojem trenutku ", a ona stavi joj ruke oko njega i poljubio ga duboko, sisa njegov jezik u usta.
Njegova ruka je instiktivno između nogu gdje je i počeo trljati mokro joj maca. "Ne još, dragi dječak, pričekajte minutu, dok sam postaviti raspoloženje." Ona se preselila u prozore i naginje plantaža kapci gore smanjiti svjetlo i tada zaključao vrata. "Želim biti siguran da se ne prekida. Kuća je zaključan gore uske, a mi smo pristojan ovdje raditi ono što želimo. No, moram vas pitati pitanje ili dva. Imate li nešto protiv? "
"Ne, pitajte me ništa." I on je znao što slijedi.
Upoznavanje sa zenama
"Jeste li jebeni moja kćer?
"Da, ja sam.
"Jeste li jebeno bilo tko drugi?"
"Ne, ja nisam, mislim da sam svibanj biti u ljubavi s Patty.""Kada je posljednji put ste imali nezaštićeni spolni odnos?"
Čovjek, on je mislio to kuja stvarno je biti oprezni. "Prošlo je mnogo godina. Prvi put sam dobio položio sam bio četrnaest ili tako da i nismo koristiti gume, ali su sve do danas. "
"Sve dobre odgovore. Sada možemo uživati ostatak dana i cijelu noć ako ga možete nositi dragi dječak. On ju je podigao i postavio ju na krevet i bio je oko joj jesti kad je rekla: "Uh uh, moj red, ja sam u kontroli ove vožnje. Legao na krevet. Im 'idući u dobiti tvrdo kao kamen i onda ću te pojebati kao da nikad nisam bio jeben prije. "Sveti sranje, mislio je, to je nevjerojatno.
Licni kontakti

Ležao je natrag na krevet. Dobila među njegovim nogama i reče: "Sad nemojte se dirati. Želim vam da osjetiti sve to i počela izvoditi svoje prste gore i dolje unutrašnjost bedara. To se osjećali kao mali električni šokovi ide off unutar bedara i on je osjetio njegov penis početi rasti. Sandy Hastings gledao Eddie je kurac kao da je počeo svoje putovanje. Ona je htjela vidjeti svaki pokret, gledati svaki otkucaj svoga srca krv funta kroz ovaj prekrasan komad mesa mladog čovjeka.
Eddie je prick porasla inčni prekrasnim inčni kao Sandy milovala njegove loptice te ih usisan u usta, jednu po jednu. Znala je to moglo povrijediti, tako je bila vrlo nježna,
Upoznavanje sa zenama a ona sigurno nije želio cumming opet tako brzo. Bilo je puno igrati prije nego što veliki događaj ponovno došao. Vene na strani je počeo da se više istaknuti kao penis je dosegao punu dužinu.  Upoznavanje sa zenama Ležao je tamo, zatvorenih očiju, osjećaj predivnih stvari je radila za njega. Bog, mislio je, starije žene su fantastični. Tko treba neka mlada, whiney pička kada ste mogli dobiti ovo? Njegov penis je bio u punom dužina i obujam i Sandy shvaćeno u obje ruke i počeo da se polako trljati gore-dolje svoju osovinu. Njezine oči pio u mlade muškosti od njega, ljubičasta, gljiva u obliku glave, proširena prepucij, njegove ispupčen vene, kapi pre-cum u rupu koju je lizali lagano njezin jezik.

Milf


"Oh, gospođa H, ti si tako dobar, da se osjeća tako dobro, ali morate da dopustite mi da vas zajebavati. Hoćete li?   Upoznavanje sa zenama

Sandy Hastings nije mogao čekati da se osjećaju mladi, hard penis duboko u njoj, tako ona nalazila Eddie i počela sama niže na njegov hard, lupanje probadanja. Ona je postavljena vrh gljiva u obliku glave na ulazu joj maca. Ona sama prstiju i gumiran joj pička
Upoznavanje sa zenama toka. niz njegovo lupanje vratilo. On stenjali. "O Bože, molim vas, javite mi pojebati." Sandy Polako neka joj ući. Joj maca ached biti jebeno teško mu štap, ali je htjela da se osjećaj njegovog prvog unosa u svoje posljednje što je duže moguće. Ona squatted dolje na njega omogućuje oko dva inča na nju prodrijeti. Ona ustade i squatted dolje opet, ovaj put malo niže. Ona je sada imao oko tri inča njemu unutar nje. On je bio oplakivanje nekontrolirano sa željom. On je potreban oslobađanje; je trebao biti jebeno. Licni kontakti Upoznavanje sa zenama

"Oh, gospođa H nemojte me muci kao što je ovaj, dopustite mi da zgrabite vaše grudi, molim!"

 
Oči polovine zatvorena, uživajući u ekstazi, gospođa Hastings kimnuo u usponu i promrmljao, "Call me Sandy, ako ćemo se zajebavati jedni druge." On je uhvatio na nju tits i počeo okretati joj bradavice otvrdnu. Na njegov dodir, ona skliznula sve na putu prema dolje svoju ljubav pole i sama pokopan do svoje loptice. Počela rock natrag i naprijed u cowgirl pokretu i mogao osjetiti njegov probadanja duboko u nju. Ona joj učvršćuju trbušne mišiće kako bi dobili čvrsto unutarnje držanje i tada je počeo lagani zajeb od njega.
On ju je izvukao
Upoznavanje sa zenama ga njezin tits kako bi on mogao sisati na nju nipples. On je promrmljao, "Oh, Sandy, Sandy, ti si tako lijepa. Fuck me baby, fuck me. "I ona je, ljulja naprijed-natrag i klizanja gore i dolje na njega. Svaki živac završava u njenom tijelu je bio oko otići i želi ga da ode s njom
"Oh, Eddie, da, da, tvoj mladi hard penis me ispunjava tako, oh, ja mogu osjetiti duboko u meni, želim da sperma i pucati vruća sperma duboko u meni, želim osjetiti to pogodak moja utroba, molim vas, molim vas beba, sperma za mene. "Eddie nije mogao odoljeti joj zaklinjanja i počeo jebati prema gore kao što je klizila prema dolje. Mogao je osjetiti lopte početi ugovora i njegov penis je postao super teško jer je napete da držite leđa. Sandy vrisnula kao val njezin hit.
"OMYFUCKINGOD, ja sam cumming, oh, oh, da, da," plakala je kao i svaki mišić u svome tijelu kao da se ugovor u isto vrijeme. Ona ga je jahao s divljim odustati, a onda je osjetio njegovu ljubav sok eksplodirati u nju. 
Licni kontakti

"YESSSS, oh fuck, da beba, oh fuck, oh fuck, njezina tako dobar", uzviknuo je kako mu jaja pumped njegova sjemena do njegove krut i probadanja u nju čeka maternicu. Došao je kao on nikada nije sperma prije, provala nakon vruće, duge provala pucao od duboko u sebi i poplavljena joj pička, joj maternica, se u njezinoj utrobi. On napete zadržati pumpanje njegov hard penis u nju i ona ga jahali kao suprot bronc ali ubrzo oboje umorni i morali usporiti.
Upoznavanje sa zenama

Ležala je protiv njegova prsa, njegov penis ide polako meka u njoj. Osjećala je njegov penis počnu slajd iz nje i njihove međusobne smjese sperma seeped od nje, na krevetu plahte. Gledala ga je dok je ležao tamo. Bog, on je lijepa, ona misli. I da mislim, moje Patty će ga imati sve za sebe, ali, ja ću uvijek biti oko i on nikada neće zaboraviti ovaj jebeni. Njezine oči pao na njegov penis proveo i ona instinktivno pognut nad njim i počela lizati njegova penis čist. Ona je mogla osjetiti ga početi otvrdne kao što je usisan u njega. Ona je jedna od njegovih lopti u usta i sve tako nježno, sisao na njega, te valjane na njezin jezik.
"Oh gospođa H, što to radiš?"
"Sandy, sjećaš se?"
"Oh yeah, Sandy, um, to je tako dobar, pažljiv ipak, da malo boli", a ona je objavio njegovu loptu natrag u ulici. Njegov penis je bio početak da otvrdne i kako joj oči gledao ga da raste, tako da su njezina želja za njega. Ona je htjela jebati ga opet i ovaj put da će to biti vrlo poseban.
"Eddie, ne Patty jebi se, kao i ja?"
"Volim Patty, Sandy, to je vrlo osobna temu. Ja najbolje ne reći ništa. "
"O, daj, znam da dvije su jebeni jedni druge za neko vrijeme. Ja mogu vidjeti način na koji ona gleda tebe, na prepone. A ja ne mogu kriviti. Ti si klinac, dragi dječak, s prekrasnim penis i nevjerojatna izdržljivost. Mnogo više nego moj muž ikada imao. I vaš penis, ja ne mogu dobiti dovoljno od njega. Obećaj mi neke stvari? "
"To ovisi."
Licni kontakti
"Pa, osim malo za mene, svaki sada i onda," i ona zahvatila mushrooming glavu njegov penis sa svojim usnama.
On nije mogao pomoći, ali reći da i počela ga sisati off.

Upoznavanje sa zenama

Нема коментара:

Постави коментар