15.11.2010.

Jebacina

On stoji u razredu, čeka se mjesto poznato lice. Mislim da sam tvoj poznato lice, hodanje neposredno prošlosti koje prema stražnjem dijelu učionice, ne želeći skrenuti pozornost na nevolje. Gledaš me hoda prošlosti, i sjesti na stol najbliži mene. Ja zuriti s očitim konfuzije. "Ja hodio prošlosti vas s razlogom, znaš? Mi ćemo dobiti u nevolji. "Sjedim natrag u sjedalo, gotovo tonu, već osjeća neku vrstu pusta. "Ne brinite o tome. Mi možemo kontrolirati ... za sada svejedno. "Ti mi mali osmijeh. Sa mojim rukama u svom krilu, gledam dalje. "Kao da ljeto nije bilo dovoljno?" Ja mig. "Ljeto je bio samo početak." jebacina

Vaš osmijeh dobiva veći. Ja uske oči u čudu. Sat se ne može ići bilo sporije, može to? JA premjestiti stol više, da se moje ruke iz moje krilo tvoje. Tu nikada nije bilo koju štetu u nekim igrati. "Ljeto mogao biti početak, ali želim nešto početi sada i to na kraju poslije." Riječi izlaze kao šapat. Što skočite malo, osjećaj moje ruke, a zatim se opustite kao što premjestiti svoje ruke u moje krilo. "Tada ćemo dobiti počeo." 

Ja kote, i odjednom se vratiti u stvarnost. "Možda kasnije, ja ću biti u nedostatku Španjolski malo prerano." Ja utrljati glavu vašeg izbočiti način na koji ja obično je iza crkve. Ja vratiti malo sječa pigue u moje gaćice pogoršati. "Ja ću biti vaš privatni učitelj." Vi osmijeh, trljanje moje prepone, fokusirajući se na moj klitoris. Sam zatvoriti oči i gristi moje usne, znajući privatni užitak je bio više poput njega. Moj klitoris počela boljeti od svih pozornost, to je bilo hating, ali sve ostalo je htio više. Stavio sam moju jaknu preko vašem krilu i početi ići unutar vaše hlače dati svoj penis malo više pažnje. jebanje

  jebacina Ugristi unutar obraza kao što ste stavili svoj jaknu preko moje krilo staviti svoje ruke u moje hlače. S mojim druge strane sam zgrabiti metalnu šipku ispod sjedala i gristi moje usne da sadrže od oplakivanje. Ja mogu osjećati kišica svoje sokove pocureti niz moje noge. Osjećaj uzrujan ste mi uzimajući na moje mjesto brže nego obično, ja radim moj palac oko glave vaše bezvrijedne dok se pre-cum dodiruje moju kožu. Možete početi držanje vlastite noge, pokušavajući da ne sperma jebacina u svoje hlače. Možete početi raditi svoje prste i brže kretanje unutar moje gaćice. Sam ugovor moje maternice težak to držati mene mirno. Osjećam tvoj penis postati naglasio u ruci kao što sam ga pomicati gore i dolje brže uz vaše vratila, ali sigurno ne privući pažnju. Mogu li osjetiti udarajući moj golicati spot malo previše i prestati vas iz bilo kojeg ide dalje. Ti osmijeh malo i dalje se kreće svoju ruku u moje gaćice. Vas zafrkavati moj klitoris s prstima kao što ste i dalje da se zaustavi od  jebacina Cumming.  jebanje Ja vratiti opet, i moj klitoris počinje moliti za milost. JA uzeti svoj besplatni ruku i sisanje na palcem način na koji bih ljubav jebanje učiniti vaš penis. - Ja kap svoju olovku i idu prema dolje da biste dobili Internet, te uzimajući u potpunosti u moja usta tri puta prije povratka gore. Vas pustiti van nekoliko uzdaha kao i vaše tijelo trnci.jebanjeMožete premjestiti bliže meni i umetanje prstima, kreće ih najbrže što možete. Ja izdisaj malo kao što nokte stvoriti nove rane, i pokušati povući daleko.  jebanje

Klinke

 
 JA nađi prema moj glava ide natrag u zadovoljstvo i odlučiti ja sam imala dosta ovog zafrkavati. jebacina I "kap nešto drugo" i uzeti samo glavu vašeg penisa u usta i sisati na nju dok se ja osjećam i okus nešto toplo i tekuće. Zgrožen - ja pljunuti sadržaja u moje jaknu i loptu, stavljajući ga unutar moje torbu. Vam donijeti moju glavu gore kako bi se izbjeglo cumming više u mojim ustima ili lice. Vaša usta otvara malo kao što pustiti van  jebacinazadovoljan uzdah. Možete početi trljati moj klitoris opet, brže nego prije. Ja povući svoju ruku daleko i sebe popraviti za sljedeći razred, koji žele više od vas. Također se popraviti kao što izgleda na mene s osmijehom. "Dakle, ono što sada?" Ja pogledam dolje, ne pokušava na silu osmijeh s moga lica i slegnuti ramenima. "Skip"? Sam ramenima.jebanje   "Trećem katu B-Side kupaonica je prazan puno, a tu je uvijek knjižnici." Vi pustiti mali cerekati. Ja osmijeh kao zvona zvone, a zatim ustati. "Nema zla u njemu." Vi ustati, previše. "Ako postoji, ja ne pokušavam ga pronaći." Ti osmijeh i napustiti klasa iza mene. "Pa onda idemo? Ako je tako, ja sam iza vas. Ali ... Mi smo mogli preskočiti i napustiti školu za preko ulice. "Vi osmijeh. "To radi bolje nego kupaonicu. Ja nemam primjedbi. "Vi uzeti moju ruku i napustiti školu bez oklijevanja. I osmijeh, vrsta osjećaj na vrhu svijeta. Bio sam radiš jebacina nešto što ne bi san događaj u ovom životu, a ovdje sam to.jebanje

Kada smo doći do kuće, pull me
jebacina blizu i lagano stavite ruku na moj obraz i poljubi me. Ja kap svoju torbu i uzeti svoje lice rukama i poljubiti natrag. Osjećao sam se moje usne bile su suhe, pa sam povući daleko i samo osmijeh, malo nesiguran o tome kako ćemo to učiniti. Ti me povući sa osmjehom i nastavite da me poljubi i premjestiti svoje ruke prema dolje i opet početi trljati. Tu je mala bol u želucu, leptiri, moj klitoris trnci, i dio mene želi da se mi baciti tamo dolje i činiti što god vam se svidi. Stavio sam moju ruku prema dolje unutar svoje hlače i povući svoj kurac van i od tada počinje da je teško. jebanje Sam otvoriti usta kako bi pustiti van kratak uzdahe i ponovno osjetiti svoje sokove teći. Možete poništiti moje hlače i staviti svoju ruku u moje gaćice, na početku zafrkavati  jebacina moj klitoris ponovno kao svoj kurac dobiva teže. "Nema više, predigra, to nikada ne pomaže svejedno." Možete početi da me kretati prema onome što čini se da je spavaća soba i mi položiti kao što povući moje hlače i gaćice off. Po prvi put, samo za vas, i sa samo malo malo neodlučnost, JA uzeti moj majicu i povucite vaš off as well.   jebacina
 

jebanje starih zena


Neugodan osjećaj ubrzo splasne kao što sam čekati za vas da stavite na Vaše kondom, svjež, vlažan zrak što mi prepone hladno kao što je mokro. Vi se kondom iz svog džepa kako vas odvesti off hlače i staviti ga na sebe kao što držati više od mene i stavio svoj kurac u sa tvrdom potiskom na prvom mjestu. Stavio sam glavu nazad i zgrabite na tepih. To bi bio osjećaj dok mi bismo se seksali, jebacina tako da je moj rupa je tighter od uobičajenih. JA obavijest tvoj thrusts postaju sporiji i sporiji, a zatim brzo ponovno. I malo moje usne, a zatim flip okolo stvari za prvi put. Ja vam se na dnu i zažali. Ja pumpa sporo na početku, pokušava pronaći ritam, nd lean dolje da te poljubim bezosjećajno, još uvijek pumpanje. jebanje Osjećate se moje tijelo kao što se stavi leđa i dopustite mi da vam vožnja. Vas dovesti bliže mi lizati i sisati moje bradavice. Zraka izgleda da postanu toplije sa svakim pumpa kao ritam dobiva sve brže i brže. Osjećaj sebe o da i dalje moj vrhunac, ja sići, misleći na novo radno mjesto, a još uvijek vam rukovanje sa svojim rukama. Oči zatvoriti malo i ustima otvara kao što pustiti par uzdaha. Ti me dovesti do vas poljubiti. Ja sam zadovoljan sa sobom, volim vas ugodan. Ležala sam dolje za malo uhvatiti svoj dah, još uvijek misli na nešto drugo egzotično probati. Osmijeh na mene kao što otvorite moje noge širok i idu prema dolje. Ti me zafrkavati s prstima na prvi, a zatim početi lizati moj klitoris. I uzdah i jaukati, vjerojatno najbolji oralni ste dati još. "Mmmm ... Prestani mi dosadan. "Ja vas podići na vrhu mene i vas poljubiti duboko. - jebanje   

Jebacina


Želim te u duboko. Stojim, i brzo pretraživanje kupaonicu da otkrijete ono što sam bio obličje za. Voda teče. Sam zatvoriti vrata i pokrenuti topla kupka, a ustručavajte se zovete u. sam povući moje kose se u kolač i otvoriti vrata. Možete naletjeti na kupaonicu i dalje ljubi me teško. jebanje I uzmite u poljubaca rado i polako vas povući u kadu sa mnom. Ja vas raskrečiti se na taj način i voditi vas u meni i pumpe koliko sam mogao. Soba postaje pari. Ste nagnuti glavu natrag i početi pustiti uzdahe i grunts želim čuti. Osjećam se nastaviti s višestruke orgazme, i čuditi ako dođe još ili ako čak ste blizu. I sići i sjediti leđa za trenutak. "Jeeze, Steven." Sam stenjati, tiho. "Što?" jebacina
Vi donijeti bliže meni i poljubi me kao što počnete da se osloni na svoj penis i stavi natrag meni. I osmijeh, teško disanje, a vi ljubljenje leđa. Ja smijati. "Ništa, samo sam znao da je razlog sam te zadržao oko." Ja kretati prema dolje i poljubi vrata, trebaju malu pauzu jer moje usne postale natečene prije moje rupe. Ja se osjećate iznutra, sve dublje i dublje kao što sam se opustiti. jebacina Možete početi da vjeruju jače i brže, težak da biste dobili mi je vrhunac onoliko puta koliko možete prije nego svršiš. "Oh yeah, šta je to razlog?" Ti osmijeh i početi poljubac moj vrat u povratku. Ja zasjesti na zid od kade i gristi moje usne, ali čak i da ne može kontrolirati svoje grčeva. Ja vikati na zadovoljstvo, drži vas vaš vrat, donoseći lice bliže mina. "Ja jednostavno ne mogu odustati dobar zajeb, mislim." Voda kreće brzo kao što pumpa. Možete staviti ruke na zid i početi pumpa kao brz kao možete. jebanje
 jebanje 

Jebanje


Ti me poljubi teže jer vam da se približite cumming. Stavio sam glavu natrag koliko god mogu, a moje noge otvoriti šire da se osjećaju svoj orgazam. Ja ljubim ti grudi. Kao što sam se opustiti ste u mogućnosti premjestiti dublje unutra. Ja stenjati i povući vas dublje. You potisak teže i teže dok se konačno sperma. Dah duboko kao što pogledati u oči i daj mi mali osmijeh. "Je li to ono što vas čini me držati oko?" Ja sam osmijeh, zatvarajući oči za trenutak. "Ja vas držati okolo, jer vas volim ... A seks ne boli .. Emotivno ... "Ja regulirati svoje disanje, i poljubi vas nekoliko puta. "Ja te volim, previše." Ti osmijeh i poljubi me kao što zasjesti i neka se par više teških udisaja zatim se opustite i dobiti abit vaše disanje natrag na nornmal.
 jebanje
Imao sam bio porazan za njega tjednima. Sjedeći u znanosti klase postala gotovo nepodnošljiva. G. MacIntyre. Bio je visok, jak i lijep. Imao sam plan da ga zavesti.Moje ime je Alexandra. Ja sam naughtiest škola djevojka ćete ikada sresti.Korak 1 - pritvor. jebacina
Ušao sam u razred i sjela u moj omiljeni sjedalo. Pravo na povratak, gdje sam mogao gledati sve što sam htjela i jedva biti primjećeni.'Pravo klase izaći svoju domaću zadaću' on zove u h dubokim, seksi glas."Umm gospodine 'Ja chirped'Da Alexandra? ""Ja nisam to učinio" jebanje
'Alexandra, to je treći štrajk ovaj mjesec, znate to znači da je pritvor. ""Da gospodine" jebanje
Moj plan je bio luđak dokaz. Nitko drugi je imao više od 1 štrajk tako da nitko drugi nije bio u opasnosti od dobivanja pritvora. To će biti samo mene i njega. Alone. Za puni 45 minuta. Moja fantazija.Čekao sam kroz cijeli razred. Kako sam uspio nikad neću znati. Ali sam učinio, a na kraju večere zvono zazvonio.'Pravo svima, vidimo se u ponedjeljak. Alexandra ostati iza. "A onda smo bili sami.Korak 2 - zavođenje jebacina
'Alexandra, ponijeti stvari ispred sobe.'Ja polako prikupljaju moje stvari, a zatim 'slučajno' odbačene moje olovke. Ja pognut, otkriva moje otkrila maca. Tada sam ustala okrenuo i nasmiješio mu se. Hodao sam prema naprijed, wiggling moj hips, i tresući kosu. Sjela sam jebanje na stol ispred njega. Sam prešao moje noge i zatim polako ih neprecrtan, otkrivajući sebe da ga ponovo.On je hodao oko stola i stao ispred m sa rukom na stol. Sam mogao vidjeti svoje teško na svojim hlačama.'Alexandra, znaš zašto ovdje?'"Da gospodine" jebanje

Devojke

 
Ustao sam i hodao okolo stola dok sam stajao desno pokraj njega.'Ja sam bila jako loša djevojka, a mislim da mi je kazna trebala biti vrlo, vrlo teško.'Sam skliznula niz moje ruke njegova košulja i preko nogavica ispred. Gledao sam trljati njegov penis u erekciji. Ja mogao čuti njegov disanje dobivanje teže i glasnije.Korak 3 - prljavi djelo jebacina
Odjednom on grabbed moje ruke. Isprva sam mislio da je bio idući u reći mene da se zaustavi ali onda mi je požurio u spremište.'Vi ste u pravu. Vi ste bili jako loša djevojka. Ja sam goanna vas kazniti tako teško ''O, da' je sve što sam mogao reći. jebanje
Ja ga skinuo od struka prema dolje i počeo trljati svoje muškosti.'Dobijte na katu' on uputiOdmah sam poslušao. On je zatim stavio div penis u usta i počeo ulaz. On je bio uistinu masivne. Njemu unutar mojih usta je što mi toliko mokri. jebanje
Mogao bih reći iz iskustva da je bio o to sperma.Pravo na šlagvort je squirted opterećenja u usta. To je bio toliko velik da su neki poprskan out strane. On je izvukao, njegova teško na još uvijek tamo, i gledao me lizati spermu od strane moje lice.'Na tebi je red ", rekao je, uz glup na njegovo lice jebanje
On me je podigao sa svojim jakim muške ruke i natjerao me na zid. On je tada gurnuo moje noge na njegova ramena tako da je moja maca je pravo u prednjem dijelu usta.Sljedeća Osjećao sam se očito iskusni jezik trčati gore i dolje moj klitoris, i progutati sve sokove iz moje mokro maca. Bio je tako dobar. Bolje nego što sam mogao zamisliti. Znao sam da sam o tome da orgazam.'O, moj Bože "Ja moaned jebacina
Onda se to dogodilo. Ja climaxed. Nakon što je čuo moj kricima radosti uze je jezik daleko od mojih maca i do usta. Mogao sam okus na svojim jezikom. jebanje
"Čekaj malo, to je sigurno ovdje. Mislim tko će prekinuti? 'Pitao sam'Ne. Vjerujte mi, ja wank ovdje cijelo vrijeme. Pogotovo nakon što je moj razred s tobom ''Pa ne možete biti tako loš kao mi. Svake noći sam zamisliti tvoje lice dok sam je dobio moj prst moj rupu '"Možda nakon što ne bi trebala zamisliti 'On je uzeo moju ruku i ona skliznula niz moje tijelo i na moj klitoris.'Obično sam gol ", rekla sam u dosadan ton. jebacina
Sam otkopčao moju košulju i bacio ga na tlo a zatim undid moj grudnjak i bacio t na njega. Skinula sam svoje suknje koji je bio jedini odjevni predmet lijevo na mene. Napokon sam klizila svoju ruku natrag na moj klitoris. On je već bio stroking njegov penis. Mogao bih reći da je uživanje me vidi golu. Počela sam se trljati sebe. Pratio sam oči čvrsto na njega i njegovu lupanje kurac, što je trljanje brže i brže. Čekao sam dok sam bio na pola puta tamo onda sam slid moj prst u moju maca i počela prst jebeni. Bili smo oboje u oplakivanje užitka. Sam mogao vidjeti svoje pre-cum na njegov kurvin sin i znao da je kao bliski kao što sam bio.'Cum na mom tits!' Sam tražio jebanje
On je dužan sretno i popeo se na mene kao što je bio oko za praska. Baš kao što sam počela vrištati s radošću sam mogao osjetiti njegov vrući sperma na mom boobs. Tada je bila gotova, a ja ostao sa svojim sisama pokrivena u svom kremasti sperma. jebanje
'Ga poližite "rekao sam mu.Opet je bio sretan da to što je on rekao. Njegov jezik kreće oko moje poprsje i pauziranje raspoloženo na moj uspravne bradavice. jebacina
"Želim ti meni 'Ja stenjali u ekstazi'Žao mi je bebe. Ručak vrijeme gotovo gore. Moramo ići. '"Pa možda smo mogli to učiniti opet negdje? 'Pitao sam "Dođi da mislim o tome, tu bi moglo biti nešto što bismo mogli učiniti! ''Sve'jebacina
'Pa, meni i oko 4 drugih ljudi dobili zajedno nekoliko puta mjesečno. Ti bi mogao da nam se pridružite?'Kao i grupni seks?' jebacina
'Točno kao grupni seks!''Zvuči prekrasno' jebanje
'Jesu li sastanak u 2 tjedna. Ja ću vam dati više detalja u ponedjeljak, u redu? "'Ne mogu čekati' jebanje
'Vidimo se onda'Korak 4 - djeluju prirodno http://upoznavanjeijebanje.blogspot.com/search/label/JebacinaU to vrijeme smo imali i stečen odjeveni i bili na putu van. Dobio sam svoje stvari i krenuo prema vratima. Prije nego što sam otišao sam otišao do njega, pomiluje mu penis koji, nažalost, je sada unutar njegove hlače i šapnuo u uho'Goodbye Mr MacIntyre jebanje ''Goodbye Alexandra' šapnuo leđaSam napustio sobu i pronašao moji prijatelji čeka vani za mene, kao što sam očekivala.'Kako je pritvor?' Pitao Sasha jebacina'Oh, vrlo teško ", rekla sam u ton koji je napravio to zvuk poput loša stvar"Mora da je tako znači! 'Dodano Veronica 'Pa znači "Pristao sam jebanje
'On je vrsta slatka iako' Charlie Saud u nešto obrambeni ton'Mislim, vrsta. Nikada stvarno mislio o tome "odgovorio sam s tajnim osmijeh na moje lice.Nisu imali pojma.  jebanje

Нема коментара:

Постави коментар