22.10.2010.

Devojka iz butika

Sjedio sam ispred kafića u jednom od širokog koridora od shopping centra sam bio u posjetu, izgubljen u mislima jer sam bio na moj ispijanje kave. Mrzim shopping za odjeću. Pa, ja ga ne mrzim. Ja jednostavno ne sviđa. Moja taktika obično su: hodanje u, skeniranje mjesto za nešto što mi se sviđa i ako se ništa zanimljivo hvata moga oka, uzimajući iz trgovine prije nego neki prodavač ili žena uspijeva mi pristup.
Bio sam razmišljati o tome što dućan da ide u sljedeći kao što sam ga imao na pameti kupiti novu majicu i traperice. No, nakon sat vremena hodanja i iz trgovina, ja još uvijek nije pronašao ništa mi se svidjela. Odjednom, moje misli su prekinuta mojim očima je dobio je uhvaćen na djevojka u maloj crnoj haljini, stoji ispred dućan s cipelama nasuprot kafiću. Nisam mogao vidjeti lice jer je okrenut prema prozoru, ali sam uživao oblike njezina vitko tijelo, jasno vidljive u njoj zbijeno crnu haljinu. Njezina crvenkasto smeđa kosa je bila dolje maše leđima, sjajan u svijetle bijela svjetla za shopping centar.
I pogađate bila je oko 5'4 "i kao što je bila savijanje preko imati bliži pogled na cipele u prozor, haljina joj jahao gore malo, otkrivajući malo više od nje glatke napregnut noge. Misli na mene hoda iza ova djevojka, trčanje mi ruke joj bedra i pritiskom na moje prepone u magarca Pucali kroz moj um. Pri tome, i najvjerojatnije dobivanje slapped u lice nakon toga sam se nasmijao u sebi, tresti off misli. Ipak, ja ne mogu ja zaustaviti gledajući u nju kao što je ona još uvijek savijanje i tako sam nastavio zamišljajući što joj pravilan magarca će izgledati ako sam lift rub njezine suknje do njezina struka.
Ja još uvijek bio napadan bulji u nju kad je uspravio i neočekivano se okrenuo. Ona me pogleda ravno u oči i propitivanje namrštiti se pojavio na njenom čelu. Poprsje, pomislio sam. Ona mora imati vidio mene, bulji u nju u odraz u prozoru. Pa tamo je stvarno samo jedna stvar lijevo učiniti kada poprsje: Nasmijao sam zahvalan osmijeh na nju i kimnuo prije povratka moj pogled na časopis sam da se pretvara čitanje. Ali ne prije nego što sam imao dobar konačni pogled na njeno lijepo lice, koje kao što sam primjetio lagano okreće crveno kao ona priznala svoju zahvalnost za njezinu ljepotu. Barem sam se nadao je mislila na to kao "uvažavanje" umjesto "izvrtali slinjenje".
Kad sam pogledao gore minute kasnije, ona je nestala. Pogledao sam okolo, ali nije bilo ni traga od nje. Ustao sam i napravio moj put do sljedećeg dućan koji sam mislio bi moglo biti nekih interesa za mene. Ja se nalazi muške odjeljak brzo i počeo pregledavanje kroz majice para, kad sam čula zvuk otvaranja zavjese. Pogledao sam gore prema svlačionicama i na moje iznenađenje djevojka sam vidio ispred dućan s cipelama je došao pješice iz svlačionica. Imala je na sebi tratinčica knezova tako kratki, oni jedva pokriva joj dupe i zlatne boje ular vrhu koji je završio malo iznad svoj trbuh, daje mi lijepi pogled njenog golog stan želuca.
Opet, nisam mogao pomoći, bulji u nju, osjećaj moj penis kaljenje u očima. Kao što je ona mene primijetila opet, iznenađen pogled je došao preko joj lice i ona zagledao u mene za nekoliko sekundi. Zatim je okrenuo da stoje ispred punoj dužini ogledalo pokraj svlačionica. Nisam bio siguran, ali sam mislio sam vidio osmijeh na usnama formira prije nego što je okrenuo na lice u ogledalu.


 
Gledao sam kako pozirala pred ogledalom, okretanje lijevo i desno, isplažen svoju tvrtku magarca, pokušavajući odlučiti da li joj se sviđa odjeću. Pogledao sam u iznenađenje i požude kao ona otrča rukama preko njenog tijela, sve do njezine grudi, dajući im čvrsto stisnuti prije brzo ostavljajući ići. Slike od mene iza nje, cijeđenje onih isti grudi teško, s moje usne na njezin vrat, ljubljenje i grickanje su trčanje divlje kroz moju glavu. Tada mali show je više kao što je koraknuo nazad na svoje svlačionice. No, pravo prije nego što je zatvorena zavjese, ona je pogledala prema mom smjeru i namignuo.
Nisam mogao vjerovati, ona namignuo! I sve što sam mogao vratiti bio mršav osmijeh, kao da me ona imala pod neku vrstu čarolije. Ili sam ja samo zamišljam da je ona namignuo? Mislim, ona je bila mlada djevojka, nakon svega, u ranim dvadesetim godinama, a imao sam samo okrenuo 31. I nedvojbeno je privuklo k njoj, htjela sam joj zgrabite i povucite ju na mene, poljubio, zajebavati joj. No, mogla biti privučeni za mene previše? Zašto ne, mislio sam. Nisam bio neatraktivan. Bio sam još uvijek u dobroj formi, ako kažem da ja osobno. Ja sam često rekao da sam bio lijep, čak i većina ljudi misli sam bio mlađi od 30 ionako.
Ali sam nije bio siguran što učiniti. Trebam li samo otići i razgovarati s njom? Jedna stvar koju sam bila sigurna, iako, nisam baš mogao ostati gdje sam bio i držati bulji u svlačionici. Sam izašao iz trgovine i još uvijek niste sigurni što treba učiniti sljedeće, odlučio sam čekati. Sada sam stajao ispred prozora elektronike trgovine pokraj vrata. Primijetio sam da je dobivanje tiši u centar. To bih ni "t biti predug prije početka trgovine završni i ja još uvijek nije kupio ništa još. Iako trenutno, shopping nije bio glavna stvar na pameti.
Ono što je u mojim mislima, bio je tajanstvena djevojka koja je sada hoda od dućan s odjećom. Povratak u njoj zbijeno crnoj haljini, njezina petama su klikom na hladnom podu trgovačkog centra, što joj način da joj sljedeće odredište. Još uvijek nisu sigurni što učiniti sam odlučio slijediti majku. Mislio sam da sam bio lud za to: nakon ove djevojke da nisam ni znala. Ali ona je stečen mi je teško i uspaljen i D imala mi je dao, dao mi nadu da sam zapravo bi moglo biti u mogućnosti za napraviti stvari koje sam zamislio radiš s njom. Nakon jedne minute, ona je ušla u dućan pidžame. Slijedio sam polako i napravio moj put do male muške dio na stražnjem dijelu trgovine. Devojke zeljne sexa.
Od tamo sam mogao vidjeti njezin pješačka prošlosti police. Prestala je i izvukao crne svile spavaćica s police, pruži ruke da se držite ga ispred nje i onda kimne glavom s odobravanjem na sebe. Ona je pogledala oko dućan, u potrazi za svlačionice, kada joj se oči susrele moje ponovno. No, umjesto iznenađenja ili šoka, ona nasmijala i krenula prema meni. Jebacina
Moj um je utrka, pokušavajući da mislite o tome što joj reći kad napokon mi je prišao. No, bez ijedne riječi, ona me je uhvatio za ruku i izvukao sam ruku joj mi ukazuje da je slijede. Vidjela svlačionice i me vodeći tamo. Spremati službenik nije 'činiti se da obratite pozornost na nas, ili je odlučio da ne, kad smo uzeli kutu na više skrovitih svlačionice. Oni su svoj uobičajeni mali opremanje soba osim ovi su vrata blokira pogled umjesto zavjese, te preostaje samo mali otvor na dnu i vrhu sobi. Činilo se kao da su svi bili prazni jer sva vrata su otvorena. Ona odvlači ruku teže jer je ona odlučila na garderoba i hodio u.
 
Čim sam zatvorila vrata iza mene, ja sam joj uhvatio za ramena i njezin vrti oko mene suočavaju. Spavaćica je bila drži pao na pod. Bez riječi sam pritisnuta moje usne na njene, osjećaj joj usta otvorena kao što ljubih strasno. Njezin jezik sondiranje u mojim ustima potrazi za razminiranje. Osjećao sam presretan što se događa, ova prekrasna djevojka me je ljubio u kabinu. Ali ja sam htjela više, bio sam previše vruće i smeta. Htio sam da zajebavati joj, osjetiti lupanje moj penis duboko u nju. Počela sam povlačenjem rub njezine suknje gore, nad bokovima. Clawing joj tange, ja to srušena. Ona je pala na pod.
Bila je ugrize moje donje usne tiho, oplakivanje u iščekivanju kao što sam radio moj remen. to Unclasping, vuče moje hlače prema dolje, čime se oslobađa moj penis. Uzela ju je u svojoj maloj delikatna ruku i počeo ga milovati, povlačenjem na to gotovo kao da joj je potreban moj penis loše. Ona je to htjela loše, požuda napuni, usnice su pecking nestrpljiv na moj vrat.
Sam je uhvatio joj dupe guzovi i njezin podići, leđima uza zid. Njene noge zavladala mog struka, dok je ona bila pozicioniranje moj penis rukom, to pritiskom na nju razrez. Njezini sokovi premaz vrh moj penis već. Znak da je baš kao i uključen, spreman za to. Sam joj pogledao u oči, znajući da će to biti, osjećaj da sam želio od prvog trenutka kada sam položio svoje oči na njoj. Sam joj spušteni dolje na mene, osjećaj moj penis okružen zbijeno maca. Joj zbijeno maca kao što je rastegnut smjestiti uljeza. Ona wailed na osjećaj joj maca se napuni hard rock pijetao.
"Oooooooh." Zvučalo je kao da nešto ju je probudio iz sna, trance. Moj penis klizna sve u njoj maca je napravio joj ostvariti ono što je radila.
"O, moj Bože, oh Bože moj, ja ne mogu, ja ne mogu", kazala je mucao. Sam je čuo, ali sam jedva bio registracije što ona govori. Sam joj se opet izvukao, samo glava mog vratila u njoj.
"Ja to ne učinite. Nisam drolja. Ja ne ..." Ja joj pao dolje na moj penis ponovno. "Aaaaaaah", vrisnula, ne shvaćajući da su još uvijek u kabinu i vjerojatno cijeli dućan bi nas mogao čuti.
"Ooooh, oh Bože moj, ja sam iz pristojne obitelji, I. I ne jebati slučajne strancima;. Ne znam što je došao ..." njeno disanje postaje teže što sam podigla i pala je opet, jedva u kontrolu svoje pokrete.
"Molim te, molim te, ooooooh." Ona se izjasnio kao da je htjela pitati mene da se zaustavi, ali riječi nikad ne iziđe iz usta njezina. Opet joj je zabio na moj hard penis.
"Ooooh, da se osjeća dobro, oooh," ona dahnu između stenjanja. Ovaj put sam ju držao na jednom visine i zabode moj hips gore, joj jebote uza zid. Jebacina i jebanje.
"Aaaah, to je to, aaaaah. Fuck me." Njena ruka skliznula dolje između našeg tijela, u potrazi za nju klitoris. Njezin glas zvučao klimav sada počela trljanje joj klitoris grčevito.
"Ooooh to se osjeća tako dobro, tako dobar. Vaš penis osjeća tako dobro." Ona gotovo je plakala. Njeno tijelo je izvan kontrole, trese sve više. Sam mogao vidjeti je bio blizu cumming. Oči su joj bile valjanje; usta pao otvoriti kao što zvuk koji nitko nije mogao čuti. A onda je došla. Njeno tijelo shuddered i njezine noge zavladala mog struka tighter nego su već imali.
"O, moj Bože, oh Bože moj, yeees, yeeeeeees", rekla moaned. Njen orgazam hit joj teško, kao što su voda pad na stjenovitoj obali. Njezina vagina ugovorene oko moje penis, što je čak tighter nego što već je. Svježi sokovi sperma obložena moj vratilo, curila i napravio svoj put prema dolje moj loptu vreći. Njezin povratak bio protiv raspadanja zid kao polako, ali sigurno joj orgazam oslabio.
Fuck, ja mislio to ja osobno, ova djevojka je nešto. Nisam imao još sperma i iako sam osjetio potrebu da sperma kao moj penis je još uvijek trza na njezine tople, zbijeno maca, ja sam htjela još. Želio sam znati koliko sam mogao gurnuti to očito dobro vaspitan "dobar" djevojka. Ja izdvajali iz nje, nju staviti na noge i njezina preden okolo okrenut zidu. Njene noge su još uvijek nesiguran iz orgazam i dok je pokušala zadržati svoju ravnotežu, je održala rukama o zid za podršku.
Ja gumiran moj penis protiv nje razrez, prikupivši više od nje sperma sokova prije nego trčanje moj penis se nad njom magarca i razmazivanje sokovi na leđima rupu. Ponavljanje je da je do joj stražnji ulaz je blistavim s njom maca sokova. Njezina je glava visi prema dolje, još uvijek oporavlja od nje lomljava orgazam. Ona nije u potpunosti shvatiti što se događa. Ne dok sam pozicioniran moj penis protiv magarca rupa i gurnuo joj u. sfinktera rastegnut, dovoljno da slajd moj cockhead prije nego joj tijelo shvatio što se događa.
"Aaaaah, zajebavati, ne!" vrisnula kao oči popped out na bolan osjećaj magarca se protezala od tvrd penis. Ona grču bokovima naprijed u odgovoru, ali moje ruke su čvrsto prianjanje na bokovima, njezin imajući u mjestu kao što sam polako početi potisak dublje u magarca, palac po palac.
"Ooooooh, nije moje dupe, a ne moje dupe, ja nikad nisam bio jeben u moj magarac", rekla mucao, ali ona nije potez kao moj penis kopali dublje u leđima tunelu. Kad sam napokon imala moj penis u potpunosti unutar joj dupe, održao sam još uvijek za trenutak. Najam magarca naviknuti na osjećaj prije nego sam počeo moj zabadanje kukove naprijed.
Visok stenje su prevrtanja usnama jer ona je plakala i oplakivanje u isto vrijeme. Teže mi potisak, crpne joj magarca sa svojim pijetao. Nevjerojatan osjećaj joj zbijeno magarca oko njega je bila odluka da zaboravim gdje sam bio. Jedino što sam znao je da sam bio jebeni lijepa djevojka magarca, teže i teže. Njezina oplakivanje postao niži, glasniji, kako je počeo da zabode joj dupe natrag na mene da zadovolji moje kretanje. Užitak je bio pobjede nad boli, tijelo joj je htio više, njezin um je bio daze.
"Oooh jebati, jesi li sretan sada? Jebanje moje dupe?" Ona moaned. Ja grunted u odgovoru.
"Ooh da se osjeća dobro, oh Bože moj. Jebi moj magarac teže." Njezino disanje oživi ponovno. I pustio ju kuka i uhvatio jedan od njezinih sisa kroz tkaninu njezine haljine, stiješnjen je teško.
"Aaaaaah", rekla moaned. "You're gonna make me tvoje. Učini me tvoje. Uzmi me pak želite." Bila je lupanje joj dupe unatrag divlji, moj penis klizna i iz nje pruži magarca.
Ja savijen prema naprijed i šapnuo joj u uho, "I'm gonna da budes moja. Napunit ću u guzicu s mog sperma, vas nikada zaboraviti prvi put u guzicu je bio jeben." Da bi moje točke I. potisak u sa dugim potezima tvrdom. Guranje moj penis koliko bi to ide, prije nego što sam izgubio kontrolu. Cum pucao od moj penis, poplave joj dupe. Ja moaned animalistička jaukati kao što sam osjetio moje loptice puštanje sve što sam imao u magarca, moje tijelo prevladati s valovima užitka.
"Oooh Da, oooh vas čine da se osjećam tako prljav, a ja sam jebeni ga volim", kazala je moaned kao ona osjeća toplo sjeme punjenje joj dupe.
Ja ju je gurnuo na zid, naslonjen na njega, tijelo joj je zaglavi između moje i zida. Kao što smo uhvatiti naše dah iz intenzivne jebeni i povratka u stvarnost, shvatili smo da smo još uvijek bili u kabinu. Njezino lice crvenilo kao što sam izvukao iz nje uzrok moje sperma na kapanje iz magarca i trknuti nogu. Maloj sobi je bio natopljen spola. Ja izdvajali moje hlače i pomogao joj da se u njezine gaćice. Grabbing svila spavaćica, ja protrlja nogu čiste naše mješoviti sokova i presavijeni gore.
Nakon što je readjusted haljina, hodali smo iz svlačionica, pokušava djelovati kao da se ništa nije dogodilo. Spremati službenik nas gledali sa velike oči kao što sam stavio crne svile spavaćica natrag na police, a mi odjurila naš način iz trgovine. Izvan pohraniti ona me izvukao blizu mene i poljubio na usne.
"Hvala vam," rekla je sa smiješkom, a zatim okrenula leđa mi i hodio daleko. Sam otvorio usta da kaže nešto s njom, pitati njezino ime, ili možda ju pitati van. Ali ništa je došao vanjska strana. Zatvorio sam usta opet kao što sam gledao kako nestaju oko kutu.
Možda shopping nije uvijek tako loše, mislio sam, hodanje daleko.

Нема коментара:

Постави коментар